Seatib yoğurt çok kurtarıcı bir besin aslında.Meyvelerle ilgili birşey yazmamışsınız ama myveli yoğurt yapabilirsiniz.Yoğurdu öğle ve akşam öğünleriyle beraber verebilirsiniz.Benim büyük oğlumda çoğu şeyi yoğurtla yedi.Küçük oğlum şuan 8,5 aylık tam anlamıyla bu ay pütürlüye geçtim.Yavaş yavaş.Salatalığı çiğnemiyorsa daha öğrenmemiştir çiğnemeyi.Daha yumuşak besinleri çatalla ezerek verin isterseniz.Tam çiğnemeyi öğrenincede katı şekilde verirsiniz.