MelinayAsel29 Kaynanamin zaten bana ganezi vardi nedenini bilmiyorum ama sinema bileti hediye etmislerdi esimle bana. Hanimefendi bende gelcem diye tutturmustu oglumda 2 yaslarinda idi. Kaynanam bakacaktı güya planimiz o yöndeydi. Ve sonuc gidemedik
Noname21 Dışarıda partileneyi cok isterdim en son 2017 de falan yapmıştım. Bu yıl ağaç susleyecegiz kızımla balık yeriz cips patlamış mısır meyve falan. Oyle. Kizim eğlensin foto çekelim abi olsun o kadar r
yerli-yummymummy Umutarasinannesi evdeyiz yılbaşı programı,Ağaç süsleriz kızımla güzel bir yemek sonra eşim işten gelir yemek oydu buydu gider birde hediye aldık
2maviboncuk Umutarasinannesi Her yıl klasik olan aile toplanması olur pandemide de görüntülü olmuştu bu sene herkes iyi olursa toplanıp felekten Bi gece çalarız aksilik olursa evde eşim kv kp ve çocuklarla güzel Bi masa kurarız yine.
MyEternalLoveNoyann Umutarasinannesi dün yılbaşı agacimizi alıp süsledik şimdiden yiyeceklerimizi içeceklerinizi de alıp evde keyif yapcaz minik bebekle dışarı cikamicaz malesef
Denizzz88 Umutarasinannesi oğlum 7 aylık hiçbiyere gidilmez daha mecbur evdeyiz 😄 belki bi yemeğe babama veya kayınvalidemlere gideriz ama sonrasında 12 ye evde gireriz artık
aylizinannesiii MomEslina Bizimde öyle her yıl başında gorev çıkar muhakkak hep evde kizimla geciririz 🥺😍 çok ozeniyorum yemege gidenlere hep birlikte evde kutlayanlara 🥺❤
Toprakseyran doruk33 tantuni dedin kalbimden vurdun 😩 diyetteyim yapmayın etmeyin uzun zamandır yemek yemiyorum 😬😟
aysima06 doruk33 Kuran-ı kerim açıp mealini okursan gayet iyi anlamış olursun. Herkesin özgür düşüncesi ben düşüncemi belirttim seni rahatsız eden ne bende onu anlamadım? ☺️
Kaderci Umutarasinannesi kime benzersek onlar gibi oluruz. Dinimizde yılbaşı yok. Hristiyan adetleri. İsa peygamber doğum haftası bizim için.
Toprakseyran Umutarasinannesi teyzemi çağırdım güzel bir yılbaşı masası hazırlıycam güzel bir akşam yemeği yeriz sohbet muhabbet sonra bebişi teyzeme bırakıcam evde eşimle dışarı çıkıcaz uzun zaman sonra felekten bir gece olacak yani anlıycanız bir buçuk sene oldu akşam eşimle dışarı çıkmayalı bir iki kadeh birşeyler içeriz eğleniriz geliriz 😍
Aysedemirrrrr Umutarasinannesi eşim görevde oğlumla birlikte o ses türkiye izliycez her zaman ki olduğu gibi bu sene de onsuz giricez
manicurist Umutarasinannesi annemlerdeyim bu yılda geçen yıl hamileydim kaynanamlarda kalıyorduk annemlerle kutlamak istediğim için oraya gecmistim bu yılda yine nasip oldu onlarla birlikte + 1 farkla kızımla 🙂