Esramavi kızım 1 yaşında ilk defa bu kadar uzun grip yaşadık bizde. Öksürüğü çok fazlaydı doktora götürdüm kanına idrarına ultrasonla böbreklerine bile baktırdık (başka sebepler de vardı ) doktor öksürük için şurup verdi ama geçmedi. Tekrar doktoru aradım başka ilaç önerdi onu aldık serumla hergün burnunu temizliyorum pekmez verip hergüm tarhana içirdim gece uyumadan önce de sırtına balla karabiber koyduk öylelikle geçti tavsiye ediyorum