cennetkokulubal Oğlum 4 aylık böyle beyazlık var iki tarafta diş mi acaba ?sürekli kaşınıyor diş etleri mama reddediyor [url=https://www.hizliresim.com/8b4uf9g][img]https://i.hizliresim.com/8b4uf9g.jpeg[/img][/url]
cennetkokulubal Aalime ben korkuyorum enfeksiyon diye bazıları diş üst tarafa doğru çıkar diyo bu yandan çıkmış
Aalime cennetkokulubal yok doktorada sordum dismi diye hayir degil sorun yok daha dis cikcak gibi degil dedi
Aalime cennetkokulubal ayni bu sekil hatta bende post acmistim dis postunda resim duruyordur 6ay olcaz haftaya 4aydan beri ayni halde
Aalime cennetkokulubal evet aylardir el agizda hala oyle sanki kasiyor gibi hatta salya zaten su dokulmus gibi sanki cok var ama dis yok daha doktor daha dis yok dedi 3gun once
Aalime cennetkokulubal dis zamani yaklasiyir ondanda olur dedi herbuldugunu agzina goturmeside normal artik dedi anlamadim bisey valla cikacaksa ciksin😂