Mrtlh yani hemen ilk günden böyle olmuyor tabi. Küçükken tepinip duruyorduk birlikte. Artık dediklerimizi anlayabiliyor. Gayette işine geleni yapıyor. İlk başladığımda susmuyordu arada bir gidiyordum bitti mi ağlaman diye bağırıyordu daha çok. Sonra sonra alıştı hatta geçen hafta yatağından inip kendisi geldi yanıma bitti diye 😂 benim oğlum aşırı hareketli dayanamıyorum artık bir tanıdıktan duymuştum böyle alıştırmışlar çocuk 4 yaşında kendisi ben odama gidip ağlayayım bitince gelirim diyormuş 😁 umudum öyle olmasından yana 😂