4 ay 12 günlük bir kızım var.Ve 1 buçuk saate bir uykusu geliyor.Çok fazla uyku yapıyoruz gün içinde.Oyalamak için aktivite,eğzersiz vs yaptırıyorum,gezdiriyorum gücüm yettiği kadar fakat sonra gözünü ovalayıp ağlamaya başlıyor.Bu kadar uyumak istemesi normal mi.Var mı böyle olanlar.