Zeynepkubra61 6 ay a 20 gun kaldi ve meme mama olarak devam ediyoruz hipp mama veriyorum ama 1 numaram bittu esim 2 numara almis tam 6 aylik olmadi 20 gun var versem sıkıntı olur mu
elfeyllzdmr Zeynepkubra61 bişey olmaz Canım ama ben bir damla zeytinyağı damlatıyorum içine kolay sindirmesi için. Bebeğim 9 aylık hipple devam ediyoruz
NaimeYilmaz Zeynepkubra61 Bu geçişlerde biraz ondan biraz ondan koyardım ben bağırsakları alışsın diye tek seferde değiştirmedim numaraları
keskebirazuyusam NaimeYilmaz aynı sizin gibi yaptım çok şükür sindirimde ve boşaltımda sıkıntı yaşamadı oğlum