Fatmasil Slm hanımlar mevsimsel soguk algınlıgı geciriyorum.Burun akıntısı hapsırık fln bebegim 3 aylık nefesimi vermemeye calısıyorum ıhlamur limon fln iciyorum fakat baska önerebileceginiz birsey varmı ilacta kullanamadigim icin zor geciyor
Sevcantanriverdii92 Bende bebeğim 3 aylıkken grip olmuştum evde maskeyle dolaştım sürekli ellerimi yıkadım. Bol C vitamini alın birde zencefil bal karşımı çay içtim günde iki kere filan bana iyi gelmişti iki günde toparlanmıştım