Higi Merhaba 10 gün önce sezeryan doğum yaptım 3 gün önce dikişlerimin üst yeri şişti gaz çıkarırken zorlanıyorum popomun üstüne oturamıyorum büyük abdestimi yaparken karnım açıyor yaşayan var mı bu durumu
Duyulurum Higi kabizlik varsa zorlamayın lavman kullanabilirsiniz. Yediklerinize dikkat edin sıvı ağırlıklı beslenin
moommm Higi cok normal benmde 15 fünlkken sezaryan yerimin yarısı şişti ama binhafta 10 güne gecti. Gecer merk edmeyin
Mihruss Higi dikiş yerimin şişkinliği bende de oldu 1 ay sonra geçmişti ama şuan kendimi zorladığım da yine şişiyor
Oglumunannesiyim Higi bende sezeryan oldum pilav makarna türü katı şeyler yemiyorum sıvı tüketiyordm çorba kayısı suyu falan rahat geçti benim sizde dikkat edin sıvı tüketin geçmiş olsun
Higi Oglumunannesiyim ah ah hamileyken yiyemedim şimdi yiyim dedim ağzımın tadı gelmişken yine abartmadım dikkat etmeye çalıştım ama gerçekten sezeryan sonrası bebek gibi bakılıp dikkat edilmesi gerekiyormuş
_YanakReisinAnnesii Higi bu dönem sıvı ağırlıklı beslenip bol bol kayısı meyve suyu tüketirsen mis gibi çıkarsın tuvalete ben bu şekilde yaptım hiç kabızlık sorunu yaşamadım kabızlık bu dönem çok sıkıntı çünkü dikişlerden dolayı