Mwrahaba arkadaşlar bebeyim 3aylik ama kaka yapmasını unuttu ama oğlum hiç sıkıntili değil ağlamıyor yani doktora gidiyoruz sıkıntı yok diyor gaz ilacı verdi ama fayda etmiyor sabunla kulak çöpu ile uyariryoruz oyleleikle yapıyor bilgisi olan varmı ne yapmalıyım