Kızlar 3 aylık oğlum var az önce ağzında kendi saçı galiba ince bi tüy vardı alamadım sanırım ama ağzında da görünmüyor yutsa bişey olur mu doktora gitmeli miyim sizce ?
Keyfî iyi ama rahatsız gibi deill
Ilk çocuğum olduğu için herşeyden şüpheleniyorum….
Lütfen yazın