ikizlerinannesi2985 Umay3840 eğer ki sütünü alıyorsa hiç acele etme derim canım. Zaten son 1 ayın kalmış. Benim sütüm olsaydı doktor başlatmayacaktı ek gıdaya. Mama aldıkları için başlattı. Tabi yine sen bilirsin ama 1 aycık daha sabret derim☺️
Esmos26 Umay3840 5+10da başladık yoğurt ile 3 gün kuralıyla da devam ettik 7 aylık oldu kahvaltı ara öğün akşam yemeği şeklinde veriyorum artık