yavrukussss Kizlar bu tarz bir masa istiyorum trendyolda uygun geldi fiyatlari alan varmi kalitesi vs bilen ?
BARTUMOM yavrukussss ben evimin tüm masa sandalye ve zigonlarını trendyoldan aldım hiç problem yaşamadım sadece yorumları okudum ona göre satıcı seçtim
eylulmin yavrukussss bu tarz değil de başka bi model aldım. Masamı, sandalyelerimi ordan aldım bir sıkıntı yaşamadım. Teslimat tarihine ve kullanıcı yorumlarına dikkat edin.
yavrukussss BARTUMOM Yaaa siz nasil bir model tercih ettiniz bende güveniyorum aslinda begenmezsem iade ederim diye dusundum ama yinede emin olmak icin yazmak istedim
NaimeYilmaz yavrukussss ben aldım ama ahsap aldım satıcıyı ıletebılırım ıstersenız, ayaklarında soyulmalar vardı hemen boya falan gonderdıler cunku azıcıkta surtsenız hemen kalkıyor boyası. Misafirden misafire boya sıkıyorum ben de:)
Ysfmt yavrukussss ben iki kez sipariş verdim.satıcıyı iyi arastırın.ilk siparişimizde cok sıkıntı çıkardı satıcı.iade edip baska satıcıdan aldık.boşuna uğraştırdılar bizi.yani önemli olan satıcı
bikerem yavrukussss 2 gun once çalışma masasi denk geldi saatlik indirimden. 2 tane aldim,adedi 30 tl ye. Bakalim insallah teslim olur😄
Ysfmt yavrukussss savaş mobilya sanayi.kesinlikle almayın.yanliş eksik ürün gönderiyor.ilgilenmiyor.satıcı rovena dan aldık.ürün teslim edildikten sonra arayıp bı sıkıntı var mı sordular
NaimeYilmaz yavrukussss mars mobilyaymıs baktım sımdı fıyatı ucmus ama cok arastırmıstım o zamanlar en ıyısı oydu