Bebeğim 34+4 te doğdu şu an 2 aylık sürekli kusması vardı gecen kalca ultrasyonunda böbreklerine baktılar kacak var dedi doktor idrar reflüsü olabileceğini söyledi şu an gastrotuss baby kullanıyoruz daha once idrar reflüsünü hiç duymamıştım basına boyle bir şey gelen var mı nasıl tedavi sureciniz oldu