Talhaninannesiii Kizlar bebem 4 aylik sünnet derisi dar bu hafta sünnet olacak bizim gini erken yaptiran tecrübeli anneler kac gününüz huzursuz geçti ve kac gunde iyi olmaya başladı😒😒
BirAnneBirBebekkkKk Talhaninannesiii ben 1 yasinda yaptirdim ama esim dinlese cok kucukken yaptirrdim ne kadar erken o kadar iyi ilk gun zorluyor 3 gune iyilesmeye basliyor 1 haftada da baya iyilesiyor korkma canim surup filab veriyorlar agrisi olmuyor
merve171214 Talhaninannesiii 6 günlükken yaptırdım hiç sorun yaşamdk 1 haftada tamamen iyileşmişti ilk çişte biraz ağladı o kadar ağrısı olmasın diye de şurup veya fitil veriolr
Doga_sever Talhaninannesiii merhabaaa. Bizde dorduncu ayinda yaptirdik. Lokal oldu. İslem sirasinda korkudan cok agladi. Ama islem bitip kucagima alir almaz sustu. Daha da ne bir aglamasi ne bir huzursuzlugu oldu. Cok guzel atlattik. Sunnete dair ufacik sorun yasamadik. İlk cisini yaparkende sorun olmadi.
cinarayazmom Talhaninannesiii cuma günü yaptırdım bebeğim 5 aylık tam, bizde sünnet derisi dsrlığından yaptırdık. İnanır mısın normal zamanlarda daha huzursuzdu , mükemmel geçti yani çok şükür
ogretmen61 Biz 6 aylıkken yaptırdık sadece ilk gece zor geçti onun dışında hiçbir sorun olmadı küçük olduğu için rahattım 😊 1 haftada tam toparlıyorlar
MyEternalLoveNoyann Talhaninannesiii 2aylikken yaptırdım ilk iki cisinde falan ağladı sadece oda çok abartılı şekilde değil. Ondan sonra hiç sıkıntı yaşamadık çok şükür.
deniz_s Talhaninannesiii 57 gunlukken yaptırdık sunnetini ilk cisini yaparken cani yandi galiba sonralari bezini değiştirirken ama doktorun verdiği kremi bol surup ustune sargi bezi koyuyordum rahatliyordu 1 haftaya hicbir seyi kalmadi canim
soe_654 Talhaninannesiii 38 günlükken yaptırdık ilk 2 gün huzursuz gibiydi biraz. Hemen iyileşti ama 1 haftadan sonra 🤗
Doga_sever pamukanneee ben o donemde islem sirasinda aglamasinu acaba yeteriince uyusmadi mi diye dusunerek kendimi parcalamistim ya.
NmalkoC 3 aylıkken yaptırdım hem cabuk iyileşiyor hemde hiç zorluk yaşamadık ilk çişinde ağladı bidaha hiç anlamadık bile
Eymen2121 Talhaninannesiii ilk gün doktor şurup veriyo 2 saate bir içtiği için hep uyuyor sonraki günlerde de fazla hareket etmese 3 günde iylesiyo