Merhaba Kızlar bebeğim 20 günlük mama konusunda kafam cok karışık,danistigim birkaç kişi hipp combiotik tavsiye etti.bende bebeğim için onu kullanıyorum fakat aşırı gaz ve sancısı var ama mamadanmi sütümdenmi bilmiyorum emzirdikten yada mama yedikten sonra kusuyor ishalde var mamayı değiştireyim diyorum ama Aptamil çok şekerli diyorlar hipp nişastalı diyorlar her mama hakkında bişey duyuyorum en doğalı ve doyurucu sağlıklısı hangisi siz ne kullandınız.Sütüm cok akışkan doymuyor ne olur fikir verin hangi mamayı alayım