feyzaatasever Cocugum cıldırdı 1.5 yasında amansız aglıyor ellerini dişlerine götürüp. Azı dişlerinin ora kabarık gibi. O kadar aglıyor ki herşeye mız mızlanıyor çıldırdı gibi. Hiçbir şey yemiyor . Aglayıp dolanıyor cok bunaldım artık
Cagankdr feyzaatasever benim oğlumda 1.5 yasında cikardı cok huysuz ve iştahsız oluyorlar hep kucak ostedi benimki baya zor gecti açikçası ama geçiyor biraz sabredin
Egeasaf20 feyzaatasever şuan benım ki öyle kafayı yedim ateş de var üstelik 2 gündür bir düşüyor bir çıkıyor ateşi
0211idrisali Yapıyor diğer dişlere göre daha fazla etkiliyor bebekleri azı dişler. Tetagil yada osanit diş topu kullanmıyormusunuz o rahatlatıyor birazda olsa ağrıyı alıyor
feyzaatasever Egeasaf20 aynen ateşi de 4 gün düşmedi acillere gittik aynı anda hasta da oldu ama benim ki