Ben sezaryenden sonra 6,5. Ay hamile kaldım. İlk bebeğimi kaybettiğim için bu erken hamile kalma meselesini çok araştırdım. 2 ay henüz erken ama sıkıntı olacağını sanmıyorum okuduklarıma istinaden, tabi doktor da değerlendirmeli biz ne desek boş. Hap almayı geciktirmeyin sıkıntı olmaz inş.