Hanımlar merhaba. Kızıma 6 numara prima premium kullanıyoruz hep prima kullandık ama fiyatı iyice yükseldi artık değiştirmek istiyorum daha uygun bir beze geçmek istiyorum ama kızımın tenini çok hassas molfix,slepee ve prima aktif denedik hepsi pişik yaptı. Şuan slepee naturali denemek istiyorum kullanan varmi acaba?