Kızlar kırkımın çıkmasına 3 gün kaldı. Karnımda regl ağrısı var ve normal şartlarda regl günümün 4. Günüymüş uygulamadan takip ettim. Lohusa kanamam iki gün önce tamamen bitmişti, bugün hafif lekelenmem oldu. Doğumdan sonraki ilk adet bu şekilde olur mu