Bebegimin mamaya gectigimizden beri kabızlığı basladi 1 aylikken. Zeytinyaglari suya oturtmalar ne yaptiysak gecmedi. Aptamil conformil kullandik yok. Sonra aptamil HA diye bir mama varmis ama piyasada satisi durmus prosyneo olarak yeni cikmis onu kullandik biraz iyi geldi ama yine sonra tekrarladi kabizligi. Sut alerjisi mamasina gecelim dedi doktor nuricate verdi aldik bugun ama bebegim yemedi tadini begenmedi. Simdiye kadar 4 mama denedik hepsini yemisti hic boyle yapmamıştı. 4 aylik suan. Var mi bu mamayi kullanan bebegi yemeyen veya sut alerjisi icin baska mama kullanip memnun olan ? Nasil verdiniz yemediyse veya baska ne önerirsiniz?? Yardimci olursaniz sevinirim. Doktora yemedi dedim. Verin alışır diger mamalara gore tadi biraz daha kötü olabilir dedi. Vericem yarin tekrar ama yemezse napicam aç birakcak halim yok çocuğu.