Arkadaşın dediği gibi canım. Bak içini iyice rahatlatayim, köpüklü su gibi ve aşırı yüksek sesli gazı vardı. Toplu kaka hiç yapmadı 3.aya kadar hep akitirdi çeşme gibi,(³⁰ 40 50 bez oluyordu her gün)pisigi çabası hastanede kaldık 8 gün ve sürekli haftalık kontrol e gittik.sonsuz şükür sorun bulunmadı, bağırsak lar ay ay gelişim gösteriyor.6. aya girmeyi bekliyorum.simdi çok şükür azaldı sorun baya