BabyYoda betulgitmez Maaşallah. Bazen 2-3 dakika çok keyifliyse ama ultra keyifliyse maksimum 10 dakika. Allahım bana da nasip et böyle uzun uzun emzirmeler 🥺🥺🥺😩😩😩
Lulemom betulgitmez 3. Aya kadar benimki de öyleydi. Yutkunma sesi bitince bıraktırıyordum yaklaşık 10-15 dk sonra. 3. Aydan sonra 5 dk bile emmemeye başladı. O bıraktığında da yutkunma sesi olmuyo. Çenesi güçlenmiş sanırım. Vakumluyor resmen 🤣
Oznur_0708 betulgitmez canım benimkide öyle de ben 15 dk tutardım altına düşmemesi için öabalıyodum maşallah ki 1 kilo alıyo her ay kontrollerinde