Miracinannesi0 2 buçuk aylık bebeğim meme için deliriyor yaklastirdigim an saldırıyor ama emerken bırakıp tekrar alıyor bırakıp tekrar alıyor ve ağlıyor sizce bu ne demek?
PrensesimEla Miracinannesi0 benim kızım uykusu varken bu şekilde yapar. Çok uykusu var ve açsa böyle ağlayarak emer ve 10 dk da olsa uyur sonra uyanıp karnını doyurur
Zeynepg Burnu tıkalı olduğu için olabilir nefes alamıyordur sinirlenip ağlayabiliyorlar da. yeni mi başladı böyle yapmaya yoksa hep varmıydı o da önemli
GamzeGoktas Çok uykusu gelince yapıyor benimki tam terse acıkmış oluyor ama memeye gelince ağlıyor sonra zar zor tutturuyom yada sütünüz tazyiklidr
MinikCivciv15 Miracinannesi0 benimkisi üstten gaz çıkarmak istediğinde, memeden fışkırarak geldiğinde ve aşırı uykusu olduğunda memeyi emerken ağlıyor. Bunlara bakabilir misiniz. Gaz damlası alttan gaz çıkartması içindir. Damla kullanmanızda gazı olmayacağı anlamına gelmez. Ve genelde üstten gazı olduğunda memede ağlarlar. Alttan gaz olduğunda sakinliyorlar.
Bktarl Gazı olabilir, burnu tıkalı olabilir, ağzında pamukçuk olabilir, biberon emzik kullanımı varsa meme reddi olabilir, atak dönemi olabilir ☺️
tubasd Miracinannesi0 gaz olabilir sut cok tazyikli geliyor olabilir burnu tikali olabilir. her emmeden sonra 5 10 dk emme pozisyonunda tutun sonra karnini kendi gogusunuze yaslayin omzunuza degil ozaman kusabilir kirtina pit pit yapin geğirtin. 10 15 dk daha gectikten sonra elinizin ustuyla ufak ufak daire seklinde masaj yapin ve ardindan bacaklarini karinina cekin. her emzirmeden sonra yapin bagirsaklar balon gibi şişiyor her seferinde destege ihtiyaci oluyor meleklerin🌸
Mom5441 Miracinannesi0 canım gaz,tazyik,burun tıkanıklığı bu üçünden biri olabilir.Aynı sorunu bizde yasıyoruz.Ben hemen açıyorum burnunu rahatlıyo.Tazyik için de makas yöntemini kullanıp hafif eğimli emziriyorum
Miracinannesi0 Mom5441 ilk 5 dakika emerken Luk luk sesi duyuyorum sonra duymuyorum sizde de oluyormu bu boğulurcasina emiyo ilk 5 dk sonra hiç ses gelmiyor yutkunmuyor
Nur1212 Miracinannesi0 bizde ilk başlarda daha çok oluyordu şimdi sadece emmeye başlarken oluyor silikonla emziriyorum ben sanırım hemen süt gelmiyor o yüzden yapıyor
Nursrbga Gaz demek . Gazı olan bebek emmek ister ve ağlar . Benim kızım çok gazlı bi bebekti bende gaz damlası kullanıyodum gazı geçiyo sanıyodum ama geçmiyomuş . Gazını çıkartmaya devam edin .
Oznur_0708 Miracinannesi0 bizde şuan öyleyiz deli gibi uykusu var memede uykusu geliyor uykuya dalamadığından ağlıyor