Merhaba kizlar bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun. 22 günlük kızım var 37+2 de doğum yaptım erken doğum olduğu için uzamış sarılık oldu hastanede fototerapi aldı. Bir haftadir da emmek istemiyor zaten zorla uyandırıp emziriyordum karnı şiş sürekli gazi var gazı olduğu için emmek istemiyor bu seferde. Bu arada ek gıda olarak
bebelac mama verdim kustu. Doktora söyledim evolvia kusan bebek maması önerdi. Şimdi size sormak istediğim şey şu kolik maması alsam onuda kusar mi? Bilgisi olan var mı yoksa kusan bebek maması mı alsam ? Yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ederim 🥺😢