Herkeze hayırlı akşamlar hanımlar benim bebeğim 20 günlükken solunum sıkıntısı yüzünden hastanede yattı 12 gün göğsümü makineyle sağıyodum ama bebeğim hastaneden çıktıktan sonra göğsümün birinde aşırı derece de acı var olanlar ne yaptıı geçer mi geçmesi için ne yapmalıyım