Merhaba arkadaşlar ilk defa yaziyorum buraya ama fikirlerinizi istiyorum. 3bucuk aylik bebegim var 1 ay once kadar zaturre olduk 4 gun hastanede yattik ciktiktan sonra evdeee ventolin buhara devam ettik. Ayrica soguk buhar makinasida aciyorum. Ama bebegimin burun tikanikligi bir turlu gecmiyor arada rahatliyor ama yinede nüksediyor bazen damla ve spreyi var donusumlu kullanip temizliyorum burnunu ama bazen burnu temiz oldugu halde tikali oluyor. Alerji olabilirmi acaba diye 6 gun sut urunlerinden yemedim ama hicbir fark yok azalma bile yok yani. Evi surekli supuremiyorum tozdan falanmi oluyor yada bu ara bal cok yedim ondanmi oldu acaba diyede dusundum zaten doktorla konustuk gecmezse bidahaki kontrolde alerji testi yapilacak gibi. Varmi aranizda bu durumu yasayan yardimci olursaniz sevinirim guzel anneler