2 3 gün önce bimden tavuk almıştım son kullanma tarihi 17si ayın. Hemen yemek yaparım diye buzluğa koymadım normal buzdolabının alt tarafında duruyor. Bi kaç aksilik oldu evde değildik akşamları yemek yapamadım şimdi yapayım diyorum hiç bekletmemiştim böyle dolapta aklıma takıldı bozulmuş mudur diye