saresmami külot bez inanılmaz bir rahatlık bence giydirme açısından. Kızıma cırtlı bez kullanırken de alt kısmını komple çıkarıyordum, hiç yarıya kadar indirip o şekilde çıkartıp bağlayan anneler kadar başarılı olmadım.😅
Külot bezle kızım da daha rahat ediyor. Kenar bantları tenine değince kaşındırıyordu cırtlıda, külot bezde öyle bir şey olmuyor. Primanın alıyorum, beli de hiç sıkmıyor bayağı yumuşak hatta sleepy ve goona göre.