Happyblue bağlantıya gerek yok. Bağlantıyı bankalar kendi arasinda hallediyor daha dogrusu. Masraflar Eft, havaleyi gore daha farklı oluyor. Her zaman bi araci banka oluyor. Bahsettiginiz banka Almanyadaki aracı bankaya iletiyor, o banka buradaki bankaya iletiyor gibi. Ayrıca muhabir banka da ücret alir bu işlemden. Muhabir banka ucretini alici, gönderici veya ikisi yari yarıya odeyebilir. Bunu başta gönderici belirler.
Western Union arastirabilirsiniz bu arada