Hbbsnnplt merhabalar , o doktordan sonra iki doktora daha götürdük , biri herkesin bildiği bir doktordu hatta. Birinin cevabını aynen iletiyorum “ öküz altında buzağı arama, değerler aşırı yüksek değil. Geçti mi diye araştırıp tahlil diye zorlarsan sadece bebeğinin canını yakmış olursun.” Dedi. Diğeri de korkulacak birşey olmadığını bu değerlern zaten çok çabuk oynayan değerler olduğunu söyledi. Ben de araştırmayı bıraktım , inşallah düşmüştür değerleri.