Bilen cevap yazsın Allah aşkına artık kafayı yiyecem 32 hafta dogum yaptım ilk 10 gün 220 gram kilo verdi sonra doktor takviye ek mamalar istedi aldık ilk gün çok güzel 45 gram falan aldi sonraki günler 5 gram falan aldi sadece emme refleksi yok küçük diye doktor memeyi tanısin gel dedi 2gundur gidiyordum 3 gidisimde bebek morarmış kesiyoruz dediler ve oksijene bağlandı birden sabaha gittim ki 30 gram vermiş artık napacagimi şaşırdım kaldım dengesiz kilo alımlarınami takayım bi anda morarmasinami başa döndük cok üzülüyorum gözyaşlarim dinmedi başından geçen varsa normal mi