Gargamel ben olcuyle yapmıyorum hıc ama pırınclerın uzerınden kendı yuzuk parmagım kadar yukarda olur genelde suyu o sekılde yaparım goz kararı tane olması ıcın once guzelce yıkap ıyıce kuruyana kadar bekletın guzelde kavurup soguk suyla pısırmeye alırsanız lapa olması ımkansız