Yagmurtekin Mama anne sütü gibi 2 yaşına kadar devam ediyor mu? Yoksa 1 yaşına geldiği zaman her şeyi yediği için mama vermeyi bırakıyor muyuz? Ben 2 yaşına kadar kullanılıyor diye biliyorum
1ana_2evlat Yagmurtekin Bize gerek yok demisti doktorumuz anne sütü besleyici birsey ama mama anne sütü alamayan bebekler içindir maddi olarak ta yıpratır sizi inek sütüne geçersiniz sulandirip veya istemezseniz onuda vermezsiniz.