Ya benim bebegim de 2 aylik ama gunde 6-9 kere kaka yapiyor. Geceleri uyurken yapmiyor. Sabah tekrardan basliyor. Ozetle 2 saatte bi kaka ve cisli bez degisiyorum. 2-3-4 saat araliginda da emziriyorum. Bazen sari bazen hafif yesil yapiyor. Bazen mukuslu bazen normal. Bazen civik. Surekli degisiyor. Hep sesli yapiyor ama 😂 normal bi durum mu bu? Doktor bu aylarda normal dedi ama ben bilemedim. Bi de ishali anlamiyorum. Foto da bulamadim nasil anlayacagim biri gosterebilir mi? Anne sutuyle besleniyor bu arada. (4 gundur de sut diyeti yapiyorum ama sirf tedbir amacli. Doktor buna da gerek yok suan icin demisti) 🥺🥺🥺