Ysmn-bdl yok ya dayanilcak gibi baş ağrısı değil parol icecegime Allah’a dua eder beklerim daha iyi yani. Valla arveles içiyorum emziriyorum şükür birşey olmadı suanlik Allah korusun yavrularimizi. Zaten bu ağrılar böyle devam ederse arveles falan da icmeseydim emzirmeyi bırakmam lazımdı okadar kötü agrilar giriyo