Mimomom Kızlar uyku tulumu alıcam 1 yaş. genelde hepsinin bilekleri ve patikleri normal penyeden!!!!!! benim çorapla ayağım battaniyenin dışında kalsa üşüyor.. bebeklerinde üşümezmi ya?? bilemedim
Zuhal1414 Mimomom zaten çorapsız yatırmak gerekiyor sağlık açısından ben çorapsız yatırıyorum tabi üzerinde yorganla penye olması sıkıntı olmaz bence
Kk41 Mimomom çorapsız yatıyor ayakları açıkta emmek için kalkınca bakıyoru. Ayakları sıcacık oluyor benim açıkta kalsa üşür🤣
-erCansu- Mimomom ya vücudu isindigi için ayakları usumuyor canm bide ben 2 beden büyük alıyorum 🤣🤣🤣🤣 atakları kapaniyo zaten jdjdj
Metehan123 Valla kendim dondugum icin uyku tulumubun icine kilotlu corap giydiriyorum ustune ince tul bile atamazsiniz o derece sevmiyo ortulmeyi oyle bi care buldum ben de
Beyzabozaslan Ayak kılcal damarları çorapla tıkanma yapabiliyor o yüzden çorapsız yatırmak öneriliyor