6 buçuk aylık oğlum. Ek gıdaya 5.ayds başladık o zamanlar da yumurta veriyordum. Rafadan haşlayıp sarısını verdim hep. Bu sabah ilk kez sahanda peynirli yumurta yapayım dedim. Sarısıyla beyazını ayırdım fakat az miktarda beyazını gözden kaçırdığım olmuş olabilir. Az önce oğlumun kalçasının yan tarafında kırmızı sivilce lekeleri gördüm. Bu yüzden olduğunu düşünüyorum. Hiç bilgim yok doktora götürmeli miyim yoksa yumurta vermeyi bırakırsam kendiliğinden geçer mi?