7,5 aylık oğlum var ve aşırı terliyor özellikle kafası hatta neredeyse sadece kafası. Geceleri 3 kez yastık değiştiyorum su gibi oluyor yastığı. Emzirirken zaten hak getire öyle böyle bi ter değil. Demir eksikliğimiz var tedavi görüyoruz. Ailede de var aslında bu kafa terlemesi genetik olabilir mi ya da kötü birseyin habercisi mi 😪