eylul_asel ikinci doğumu yaptığımda büyük kızım 18 ay 2 haftalıktı. Küçük kızımı 1 hafta sonra yoğun bakımdan çıkarıp eve getirdik. Büyük kızım kardeşini kucağına almak istedi, küçüğe dikkat ederek kucağına almasına izin verdik. Ciddi kıskançlık krizine girmesini engelleyen de bu oldu sanırım, aman zarar verir diye dokunmasına ya da öpmesine engel olmadım. Bi de anneanne dede dayı derken sürekli yakınlarımızda birileri vardı, 3 ümüz ilk başlarda yalnız kalmadığımız içinde bi nebze yumuşak bir geçiş oldu beklediğimden. Küçük 13 aylık büyük de 32 aylık kıskançlık her ikisinde de var, arada birbirlerini itiyorlar ellerindekini paylaşamıyorlar ama ya arayı bulmaya çalışıyorum ya da ciddi bir şey olmadığı sürece taraf olmuyorum olaylara