1234TA benim kakasında sıkıntı yok her gün kesin yapıyor ama 1 haftadır çiş sayısında azalma var. 5 adet çişli bez sayısının altına düşmüyor ama (kaka hariç) Önceden 7 8 adet oluyordu çiş sayısı. Doktor 5 6 normal diyor ama tedirginim. 2 gün sonra 4.ay kontrolu var. 4.ayda çiş sayısında düşme olan varmıydı. Doymadığını da düşünmüyorum açıkcası hatta sütüm fışkırarak geliyor. Bazen emerken kızıyor hatta fışkırdığı için. Kafam karışık