Arkadaşlar merhaba 11 aylık kızım memeye bağımlı. Doğru düzgün hiç birşey yemiyor sürekli emmek istiyor.gece 10 kere uyanıp emiyor .gece uyumadan önce kaşık maması Küçük bir kase yiyor gün içinde de 1 küçük kase tarhana 1 mandalina falan yiyor ancak bu durumdan çok yoruldum bebeğim yemek yesin . Ve gece uyusun istiyorum. Çevremdekiler memeye güveniyor ondan yemiyor diyor nasıl olucak lütfen deneyimli anneler bana yardımci olacak fikirlerinizi paylasir misiniz