Egurbuz20 https://imgyukle.com/i/k6SIwM arkadaşlar bilen yardımcı olabilir mi lütfen nasıl kaldıracağım bilmiyorum asetonla dediler denedim olmadı duvar mahvolmuş ya
Deletedmom789 Egurbuz20 bunları kazıyıp sıva yapmanız en kolay ve en temiz yolu. Ergenken salak gibi odamın tavanını fosforlu yıldızla doldurmuştum. Sağolsun boyacı halletti hepsini
Bebegimicin1 Egurbuz20 su kaynat sipreyle sık uzerine spatula gibi biseyle kaldir cikar bende duvar kagidini kaldirdim degisik bi tutkal gibi yapistiriciyla yapistirmislardi socak suyu sıktım bi kac dk sonra kabardi spatulayla kaldirdim
Deletedmom_64 Egurbuz20 benim parkede vardı kolonya döktüm bastırmadan bulaşık teliyle ovaladım çıktı tertemiz oldu
Aalime Deletedmom789 ama nasil degisik bi heves o yaaa ilk 1 hafta verdigi mutluluk diger hafta fazlalik cocukca gozuken sokup atma istegi😅😂😂😂
Egurbuz20 Deletedmom789 şuan boya yapamam havalar soğuk koku evden çıkmaz yaza kadar da böyle duvarla oturmak istemiyorum
Deletedmom789 Egurbuz20 anladım canım ama yani dediğim gibi, benim tavsiyem bu ❤️ diğer annelerin tavsiyelerini denersiniz en son seçenek bunu yazın yaparsınız