hlltpc hayırlı olsun canım bebeğin. Sütün yeterliydi artik biberonu kullanma. Gazını çıkartmış olmadı başka gazı olmafigi anlamına gelmezki annesi . Bak bakalım karni sert mi , bacaklarını karnına doğru çekiyor mu, yay gibi atıyor mu kafasını geriye? Bunlar genelde gaz belirtisi. Kimyon çayı iç, gaz egzersizleri var onları yaptır. Ayağını sıcak tut ve omzuna yatırıp dolastir sancı dağılsın hem karnı senle ısınır rahatlar.Mesela benim bebeğim pes peşe birsuru gaz çıkartır yine de sancı çekerdi. Burnu tıkalı mi ona da bak. Sorun yok ise atak olabilie, memeyi çekmeye useniyor olabilir. Anne sensin biberonu umuttur ona kolayı varken zoru istemiyordur minnoş 🤭