eylul_asel Mamaya katılıyor evet ben kullandım. Minik bir ölçü var içinde talimata uyarak kullandığınız mamaya katıyorsunux. Keçiboynuzu özü yani. Mamayı katılaştırıyor. Bir numara büyük biberon başlığı kullanarak vermelisiniz küçük başlıktan akmıyor çünkü. Sonra ben bebelac gold nutrikonfora geçmiştim. Bu mama kendinden katı bir mama. Ekstra bişey katılmıyor içine. Ama artık piyasada yok bulamıyorum. Ayrıca reflüyü birebir kesen asla kusturmayan tek mama aptamil Ar dir. Thickiner yada nutrikonfor kullanınca 10 kerede 2 kez kusuyor yinede. Bilginiz olsun. Thickiner mama değil bilmiyorsanız diye söylemek istedim. Nutrikonfor harika bir mamaydı. Ayda 1 kg aldırıyordu. Artık neden satışı yok anlamıyorum.