Bizimde öyle canm 2 bucuk aylkken bi başladı sonra hep en az 3-4 gunde bir sonra sonra bizimde 1 hafta 10 gunu bulmaya basladi mesela suan 4 aylk 8.gun hala yapmadi doktor kakasinin kıvamı iyiyse sorun yok dedi doktorumuza her yaptğnda gösteriyoruz müdahale etmeyin dedi 10.gunde getirin diyodu yapmazsa ama bebegin huzursuzsa yapmasni istiyosan ona hicbisey verme ama kendin gün kurusunu kaynatıp suyunu icebilirsin sütünden geçer ben ne zaman icsem o gece veya sabah yapiyodu