Yasemin38 Baran1annesi sırtını sıcak tutmaktan kasıt. Üşütme,terleyip üstünde terin soğumasın , soğuklarda ince giyinme demek oluyor amaç. Sütünden bebeğinde etkilenebileceğini düşünüyorlar bu gibi durumlarda canım.
Gizoooo Baran1annesi hahahha tabiki hurafe benim bebeğim 8 aylık 6 aya kadar çok kusuyordu azalmıştı diş çıkarma döneminde şuan tekrar arttı ilk doğduğunda kalın kalın giydiriyorlardı hatta sırtı isilik olmaya başlamıştı öyle birşey olsa bizimki kusmazdı🤣
-erCansu- Baran1annesi 🤣 yok artık doğan bebeklerin hepsi nerdeyse kusuyor yazıklar olsun bize sırtımızı sıcak tutmuyoruz jshsjs