Bsrakya
canım saçına yumuşak uçlu diş fırçasıyla bebek yağı sür tara. Beklet biraz, sonra aynı işlemi tekrar yap ve yıka. Yıkarken yine tara. 2 bilemedin 3 kez yapmaya bitiyor Konak. Zeytinyağı falan da diyorlar ama asidik olduğu İçin zarar verebiliyormuş. Ben kızımda bebek yağı sürdüm 2. Ye gerek bile kalmadı ama garanti olsun diye 2. Yi de yaptım hemen geçti.