Artık kiloyu bıraktım, keşke güzel bir şekilde yese de vitamin alsa diyorum artık. Eşim ve ben zayıfız hani 1 ay içinde her gün hamur işi hamburger vs yesek bile kilo almayız size o kadar söyleyimm.. E doktor da diyor ki ne güzel kızının ilerde hiç kilo derdi olmayacak fit olucak.eee bu sözler beni rahatlattı mı şimdi. Hayır 😭😭😭 genetik fitmiş 😂😂 bunu kabullenemiyorum. Ya da etraftaki insanların ayyy bu ne akdar zayıf demesini duymak istiyorum. Bilemiyorum… allahım kendimi parçalıyorum yesin diye ah neler neler yapıyorum bi bilseniz.. 10 kilo bu arada kızlar.
Argivit nutrigen babybomb ve ismini hatırlamadığım şeyler kullandım. D vitamini alıyor bide. Hadi desteğeee😭