Maryhoney ben maden suyunu kendi bardağıma boşaltıp dibinde 1-2 parmak bir şey bırakıp su ekliyorum. Şişeden maden suyu içtiğini sanıyor tadı da geliyor. Özellikle az su içtiği zamanlarda yapıyorum hem su içmiş oluyor hem de mineraller ona da lazım 😌